Trženje in promocija – Kaj, kako, komu, zakaj in pod kakšnimi pogoji prodajamo.
Za podjetnika bodo informacije iz tržne raziskave zelo pomembne v zgodnjih fazah novega posla, saj njihova uporaba vpliva na stopnjo uspešnosti. Zato je pomembno, da podjetnik premisli o izpeljavi vsaj nekaterih ravni tržne raziskave.
Tržna raziskava se začne z določitvijo ciljev in namena. To je pogosto najtežji korak, saj mnogi podjetniki nimajo dovolj znanja ne izkušenj na področju trženja in pogosto niti ne vedo, kaj s svojo raziskovalno študijo sploh želijo doseči. Zato smo tukaj mi, da vam pomagamo, ker ni dovolj, da imate dober izdelek ali storitev, pač pa jih morate tudi na primeren način in preko ustreznih kanalov predstaviti svojim potencialnim strankam in odjemalcem.
Kaj pridobim z načrtom trženja in promocije?
- informacije o nastopu na trgu,
- informacije o pomembnih ciljnih skupinah-strankah, ki jim je treba posvečati pozornost in
- informacije o primernih medijih za doseg svojih potencialnih strank.
Kaj lahko mi storimo za vas?
Skupaj z vami pregledamo obstoječe stanje in opravimo preliminarno analizo trga. Postavimo cilje ter oblikujemo ustrezno strategijo za dosego ciljev. Določimo tudi ciljne skupine ter poti in oblike, ki so najbolj primerne za doseg vaših potencialnih kupcev.