1. Ker smo strokovni

Prizadevamo si biti vedno v koraku z novostmi, tako na davčnem, računovodskem in managerskem, kakor tudi informacijskem in splošno podjetniškem področju. Delujemo strokovno in znamo svoje kliente pravočasno opozoriti na morebitne pomanjkljivosti pri poslovanju.

2. Ker smo vedno na voljo

Ponosni smo na dejstvo, da se na nas lahko vedno zanesete. Kadarkoli se znajdete v zagati, najsi bo to med delovnim časom, kakor tudi izven, nas lahko pokličete. Vedno vam bo nekdo na voljo za pomoč.

3. Ker znižujemo vaše stroške in tveganja

S kvalitetnim vodenjem vašega računovodstva , t.im outsourcingom omogočamo znižanje stroškov, ki bi jih imeli z zaposlitvijo svojega računovodje. Hkrati vam zagotavljamo širok nabor dodatnih storitev ob minimalnih stroških. Z odločitvijo za kvalitetnega partnerja na področju računovodstva tako bistveno zmanjšate stroške poslovanja, kakor tudi tveganj pri zakonskih zadostitvah.

4. Ker smo individualni

Naš cilj ni biti masoven računovodski servis, temveč se kvalitetno in zanesljivo posvetiti vsakemu klientu. V ta namen ima vsaka stranka svojega skrbnika, ki v vsakem trenutku pozna njeno poslovanje.

5. Ker izobražujemo in obveščamo

Naše znanje in izkušnje radi delimo in se do nikogar ne vedemo vzvišeno, saj se zavedamo da smo mi strokovnjaki na našem, kakor ste vi strokovnjaki na svojem področju. Naše partnerje izobražujemo in obveščamo o aktualnih zakonodajnih spremembah preko portala E-računovodstvo, ter preko mesečnega Informatorja.

6. Ker se znamo prilagoditi

Zavedamo se, da vam birokracija jemlje vaš dragoceni čas. Zato se prilagajamo tako z delovnim časom in urejeno komunikacijo, kakor tudi z dostavo in odpremo dokumentacije. In to po celi Sloveniji!

7. Ker sledimo napredku

Delujemo na sodobnih programskih rešitvah, ki temeljito izkoriščajo vse prednosti sodobne tehnologije. Večjim odjemalcem ponujamo on-line dostop do njihovih tekočih podatkov v vsakem trenutku.

8. Ker imamo urejeno cenovno politiko

Cena naših storitev zajema vse, kar potrebujete od zanesljivega računovodskega partnerja. Določimo jo na začetku sodelovanja na podlagi danih podatkov z vaše strani in ostane nespremenjena do novega dogovora. Ceno spreminjamo samo ob bistveni spremembi v obsegu poslovanje, z dogovorom in za vnaprej.

9. Ker poskrbimo tudi za mreženje in neformalno druženje

Vsi naši partnerji so vključeni v Poslovni klub podjetja Vitago, kjer ustvarjamo ugodno klimo za razvoj novih poslovnih priložnosti in prostor za neformalno druženje. Verjamemo, da nam je posel lahko tudi v veselje.

10. Še dvomite?

  • Ker se pri davčnem svetovanju temeljito poglobimo v vaš primer in storitev svetovanja ne zaračunamo,
  • Ker imamo urejen delovni čas (od 7 – 15 ure), v nujnih primerih 24 ur na dan,
  • Ker imamo poslovne prostore na dostopni lokaciji v centru Zagorja z urejenim parkirnim prostorom,
  • Ker za svoje delo prevzemamo polno odgovornost,
  • Ker pri vseh inšpekcijskih pregledih aktivno sodelujemo,
  • Ker nam veliko pomenijo dobri poslovni običaji, zanesljivost in prijaznost,
  • Ker smo vedno nasmejani.

Kaj lahko mi storimo za vas?

Za dodatne informacije, ponudbo in svetovanje smo vam na voljo na telefonski številki 03 56 68 634 (ga. Sonja) ali elektronskem naslovu info@vitago.si. Lahko pa izpolnite povpraševanje in v kratkem vas bomo kontaktirali mi.

Pokličite in verjamemo, da bomo skupaj našli učinkovite rešitve. Računovodstvo Vitago, sodobno računovodstvo.